“Ubi bene ibi patria”…

…sau “Unde-i bine, acolo este patria mea”. Acesta pare a fi crezul suprem al unora dintre parlamentarii independenti. Si nu sunt putini, de vreme ce-si fac partid. Pe cei divortati de PSD, de exemplu, i-as fi admirat daca ar fi rupt legatura cu partidul dintr-o convingere ideologica, dintr-o dezamagire doctrinara exprimata public cu batai de pumn in masa si dintii scrasniti, in urma unei revolte a constiintei fata de faptul ca social democratia se incapataneaza prea des sa priveasca multimile prin geamurile fumurii de Mertan. I-as fi admirat sa iasa in public si sa spuna ca fac un partid din convingere pentru a fi in opozitie fata de puterea politica dar si fata de opozitia parlamentara adormita. Dar faptul ca se gandesc la mierea guvernarii nu imi starneste nicio admiratie. Dimpotriva, imi reduce stocul de lamaie.

12 gânduri despre „“Ubi bene ibi patria”…

  1. aragaz

    eu zic ca se potriveste mai bine „somnul natiunii naste monstri”… stam cu ochii bulbucati si rosii de nesomn si nu ne vine sa credem ce monstri cu coarne, ghiare si flit gros au rasarit din obosita noastra luciditate post-decembrista…
    si mai e unul: „Nu întreba ce poate face tara pentru tine, ci intreaba ce poti face tu pentru ea”… Sa o parasesti definitiv ca pe o amanta batrana si beata care te cauta prin buzunare in timp ce te indeamna sa o iubesti…

    Răspunde
  2. Paul-Sorin Tiţa

    Dincolo de frângerea onoarei şi a voinţei unora în malaxorul puterii, ar trebui să ne intereseze înşelarea electorilor prin neîndeplinirea mandatului acordat. Traseismul politic ar trebui interzis la orice nivel, fie el vot uninominal sau pe liste.

    Răspunde
  3. raulchis Autor post

    Paul: N-am vazut din pacate prea multi alegatori revoltati de tradare. Traseismul n-ar trebui incurajat, intr-adevar, ar trebui, dupa modelul aplicat la nivelul consiliilor locale/judetene, ca acei politicieni care isi schimba culoarea politica sa isi piarda si locurile pentru care au primit votul oamenilor
    Vlad: voi citi cand voi avea ceva timp

    Răspunde
  4. Paul-Sorin Tiţa

    @Raul Chiş: Din păcate, lipsa de reacţie a alegătorilor în acest sens este tot o dovadă a eşecului clasei politice care ar fi trebuit să îi educe să-şi preţuiască mai mult votul. Era de aşteptat ca, după mascarada electorală comunistă, alegătorii să nu dea doi bani pe votul lor, dar să fie oricând dispuşi să primească până şi o sticlă de ulei. Cam de acolo pleacă toate. Cum îţi educi alegătorii aşa îi ai: îi educi să se vândă, te vând şi sunt toleranţi cu trădarea.

    Răspunde
  5. raulchis Autor post

    Vlad, am o problema majora. In general, nu am timp sa citesc f multe astfel de posturi pentru ca am oricum lecturile mele legate de serviciu. Opiniile tale le citesc insa cu placere. Merci

    Răspunde

Lasă un comentariu